Profiteer bij humm&C van een kleinschalig freelance bureau in creatieve marketing en verpakkingsontwerp. Een complete set aan diensten en expertise staat tot uw beschikking. Door de combinatie marketing en verpakkingsontwerp ontstaat er een totale merkbeleving rondom uw product. Die beleving blijft niet alleen bij de verpakking. Zo ontstaat er ruimte om binnen de kaders van de nieuwe wet etiketteren toch een aantrekkelijk etiket te ontwerpen.
Gelukkig is er veel informatie te vinden over de veranderen regels in het etiketteren van levensmiddelen. Ook zijn er verschillende workshops die u verder helpen. Onder aan deze pagina vindt u enkele links naar relevante websites over de nieuwe wet etiketteren.
Onder andere gaat het om een aanpassing van uw etiketten of verpakking wat betreft de voedingswaardedeclaratie, de minimale lettergrootte en allergenendeclaratie. In essentie draait het natuurlijk om het informeren van de consument. De consument helpen in het maken van een keuze voor uw product. Een analyse van uw huidige etiket is een eerste stap naar een nieuw ontwerp.
Natuurlijk, dat kan. Al maakt de extra informatie het etiket niet mooier, laat staan duidelijker. Er ontstaat ruimtegebruik voor zaken als uw logo, de productnaam en elementen die uw product doen opvallen in het schap tussen al die andere producten. Het vraagt een creatieve oplossing om ervoor te zorgen dat het etiket niet – simpel gezegd – lelijk wordt.
De aanpak van humm&C is eenvoudig. Eerst verdieping in wat u wilt uitstralen, wat wilt u communiceren via het etiket. Daarna ontstaat er een creatief proces met, misschien een onverwacht, maar altijd een doordacht eindresultaat.
Relevante links: Het nieuwe etiketteren, Warenwetbesluit, Voedingscentrum
Bel voor een eerste kennismaking: 085 – 0653 712 of stuur een e-mail naar contact@hummandc.
Een bericht via LinkedIn is uiteraard ook welkom!
©humm&C 2017